SAMEN, ZIJN WE MEER DAN EEN MATCH

April 1, 2023

STANLEY® lanceert een marketingcampagne in samenwerking met FC Barcelona.

STANLEY & FC Barcelona 'Together, We Are Beyond A Match', Image

STANLEY® heeft een multi-channel marketingcampagne aangekondigd in samenwerking met de topvoetbalclub FC Barcelona. Vanaf april 2023 zal de campagne het onderhoudsteam van Spotify Camp Nou volgen, zij vertrouwen op STANLEY gereedschap om 'de klus te klaren' in het grootste voetbalstadion van Europa. 

Het thema is de nauwe samenwerking tussen de twee organisaties, en toepasselijk genaamd Samen, zijn we meer dan een match. Deze  STANLEY campagne is ontworpen om merkbekendheid en overweging te stimuleren, en is een van de hoogst geprofileerde marketingprogramma's die STANLEY ooit heeft gelanceerd. Met content gepland over sociale media, digitaal, in de winkel en ver daarbuiten, zal de campagne individuele leden van het onderhoudsteam uit verschillende vakgebieden belichten, die afhankelijk zijn van STANLEY-gereedschap om ervoor te zorgen dat het stadion wordt onderhouden volgens de hoogste normen voor de duizenden fans die elke wedstrijd willen bijwonen.

STANLEY is sinds het seizoen 2014/15 de 'Officiële Gereedschapspartner' van de club, met activaties in samenwerking met zowel het heren- als het damesteam, op het gebied van digitale, marketing- en merchandising-initiatieven.
Als een van de meest succesvolle clubs in de voetbalgeschiedenis, is FC Barcelona een van de meest breed ondersteunde teams wereldwijd met meer dan 440 miljoen volgers op zijn sociale media kanalen.

Jamie Fenton, directeur marketing bij Stanley Black & Decker, merkte op: “FC Barcelona is meer dan een club, en STANLEY is geen gewoon gereedschapsbedrijf. Deze campagne versterkt onze langdurige samenwerking met de club en de talrijke vakmensen die, vol vertrouwen in hun gereedschap en talenten, achter de schermen werken om het grootste voetbalstadion van Europa soepel te laten draaien. Het is een spannende kans om met onze klanten in contact te komen via hun passie voor sport, terwijl we de betrouwbaarheid van onze gereedschappen in een echte, indrukwekkende omgeving laten zien. We zijn blij de samenwerking voort te zetten met dit boeiende nieuwe marketing initiatief, dat bewijst dat we echt 'meer dan een match' zijn.”

Juli Guiu, Vicepresident van marketing bij FC Barcelona voegde toe: "Het onderhoudsteam van Spotify Camp Nou kan altijd vertrouwen op STANLEY om aan hun zijde te staan als Officiële Gereedschapspartner. Zij leveren de gereedschappen waarop ze kunnen vertrouwen om de klus te klaren. FC Barcelona is verheugd om deel uit te maken van deze nieuwste campagne, en we kijken uit naar een voortdurende en wederzijds positieve relatie met het STANLEY merk".

Over de samenwerking

STANLEY is de officiële gereedschapspartner van FC Barcelona, met het huidige contract dat loopt van 2022 tot 2025. De exclusieve regeling omvat handgereedschap, elektrisch gereedschap, mechanisch gereedschap, opbergsystemen, tuingereedschap en industriële oplossingen. De sponsoring omvat marketing en promotierechten alsook signage  in en rond het stadion. Verder zijn er tickets, gastvrijheid, VIP-ervaringen en digitale marketingrechten en -middelen beschikbaar.

Als een aanzienlijke marketing investering voor het merk STANLEY, zal de nieuwe campagne in april beginnen en gedurende 2023 worden geactiveerd.

Over STANLEY

STANLEY heeft al meer dan 175 jaar de standaard gezet voor kwaliteitsgereedschap en oplossingen ontworpen voor professionals over de hele wereld. Met een erfenis van betrouwbaarheid is STANLEY de nummer 1 fabrikant van rolbandmaten ter wereld en blijft het de industrie vooruit helpen met innovaties, waaronder de STANLEY FATMAX productlijn, evenals handgereedschap, elektrisch gereedschap, opbergsystemen en accessoires die het leven makkelijker maken. Voor meer informatie bezoek onze STANLEY Website of volg STANLEY op Facebook, Instagram, of YouTube.